2.10.2013

Xlargeailece diyaloglar

Hava bir anda soğudu, sağanak yağış başladı ve dolayısıyla moralimiz tabana vurdu. Çocuklarla yaşadığımız bazı konuşmaları hatırlamak için tam zaman! Biraz gülümseyelim, değil mi?

Luka: Ama omlet yemem! Başka yumurta istiyorum! Omlet sevmem!
Baba: Ama eskiden omlet çok seviyordun. İçinde kıtır kıtır kaşar parçaları da var.
Luka: Hmm (düşünüyor) O zaman yerim!

Şu "ben de gelmek istiyorum" kavgaları artık sadece yaşarken değil,  anlatırken de yaşamaya başladık!
Sirenler duyuluyor.
Baba: Geçen gün kavşakta hem giderken birinci hem de dönerken ikinci kazayı görmüştüm.
Leon: Biz neredeydik? (Bela geliyorum diyor...)
Baba: Evdeydiniz.
Luka: Yanında değil miydik? (Çifte bela...)
Baba: Hayır, yanımda değildiniz. 
Leon ve Luka: Ama biz de gelmek istemiştik!

Gece 23:30. Leon merdivenlerden aşağıya iniyor. Hiç bir şey demiyoruz. Leon bir anda bize doğru koşmaya başlıyor "Hayır, hayır! Yukarıya çıkmayacağım!" Şaşırıyoruz, ama bizden hala ses yok. Birkaç dakika sonra bu teklifte bulunuyorum: "Biz yatacaktık. Ne dersin, sen de bizimle gel ve bizim yatağımızda yat." Leon'un tehditkar cevabı: "Hayır! Ben yukarı çıkmam! Eğer yukarı çıkarsam o zaman sizin yatağınızda yatarım!" -?!?!?


------------------------------
Bizi burada da varız!

Google+ sayfamız: Xlargeaile 
Facebook: Xlargeaile veya ben
Twitter: @xlargeaile
Instagram: @xlargeaile
Pinterest: xlargeaile

Copyright 2013 - Ticari olmadığı ve bizi kaynak olarak gösterdiğin sürece yazılarımızı ilgili resimlerle birlikte paylaşabilir veya bloguna koyabilirsin. Sadece resimlerimizi kullanmak istiyorsan, ticari olmayan kullanımı için de bizden yazılı iznimizi almak zorundasın.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder