23.09.2013

Hadi, oyun odamıza!

Havalar bozuldu ve artık evde oynamanın vakti geldi. Bense dün çok sıkı çalıştım. Çünkü oyun odamızı elden geçirdik!

Bu yıl trambolinimizi bahçede bırakmaya karar verdik. Çünkü özellikle Luka yatakların üzerinde zıplamayı da çok seviyor. Ve onlardan evimizde gerçekten yeteri kadar var. Hele onların oyun odasında yazın bahçede kullandığımız yatak ve minderler de var.

Hareket ihtiyaçlarını giderebilmeleri için bahçede bir ağaca astığımız IKEA salıncağını oradan alıp oyun odasının önüne monte ettik. Ümidimiz, o şekilde üst katı Leon ve Luka için biraz daha cazip kılmaktı. Artık biraz yukarıda tek başına oyun oynasalar ya! 

Yaz boyunca bahçede battaniyelerle yapmaya çalıştıkları bir şey vardı; mağara kurmak. Eh, bunu sabitleyelim dedik ve çocuklarla birlikte boyadığımız masayı bahçeden içeriye odalarına aldık. Zımba makinesiyle etrafına kumaş zımbaladım. Sonra minderlerden bir tanesini birkaç yastıkla içine koydum. Son olarak okuma lambalarından bir tanesini de içeriye taktım. Artık kendi evleri var! Üstünde de Lego kurabilirler. 

Önlerinde tren kurmak için hala yeteri kadar yer var. Leon zaten hemen işe konuldu. Bu huyu benden almış olsa gerek, gördüğü bir şey unutmayıp uygulamaya koyuyor. Yeni IKEA kataloğunda rayların yer yatağının üstüne çıkıp indiğini görünce ona göstermiştim. Dün bir baktım, Leon tren raylarını yatağın üstünden geçirerek kuruyor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder