2.09.2013

Çiş denemelerinde ikinci tur

Hatırlarsan, Luka ile bezlere yazın başında veda etmiştik. Biraz tutucu bir tavrı var küçük oğlumuzun, Leon’dan çok daha uzun süre bezlerle dolaştı.

Bezsiz hayat Leon’daki kadar kolay olmuyor. Leon hiç yatağı ıslatmamışken, Luka haftada 3-4 kere gece ya da sabahleyin çişini kaçırıyor. Bu yetmiyormuş gibi nüdist takılmaya bayılıyor. Ancak çıplakken pipisiyle oynadığı için yaz boyunca çıplakken koltuk yasağı uygulamak zorunda kaldık. Çünkü pipisiyle oynarken bazen çişi geliyor.

Hele bugünlerde daha da zor oluyor. Leon’unkileri yeni yeni unutmaya başlamışken şimdi Luka çiş denemelerine girdi. Sabahleyin Leon’un beni çağırmasıyla uyandım. “Mama, Luka Lego kutusuna işedi!” diye. Afallayarak oyun odasına gittim ve gözlerimi inanamadım. Luka –iyi ki boşaltılmış- Lego kutusunun ortasında duruyor! Ve tabi ki çişin içinde de. Hadi, banyoya…

Bu yetmezmiş gibi öğlen bir baktım ki Luka terasın aşağısındaki taş yolda çiçekleri sulamak için kullandıkları minik suluğu sağ eliyle yerleştiriyor. Sol elinde külotundan çıkarttığı pipisini tutuyor… Ve çişiyle ufacık deliği tutturmayı çalışıyor! Anlaşılan Luka’yı bugünlerde gözümüzün önünden ayırmamız gerek…   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder