4.09.2013

Anaokulu başlasın artık!

Muhtemelen her anne gibi ben de artık dört gözle anaokulunun başlamasını bekliyorum. Bu yıl Luka da gideceği için sabahlar bize kalacağından çok sevinçliyiz. Hele upuzun bir yazın ardından sabahtan akşama kadar iki minik canavarla uğraşmaktan ne kadar yorulmuşuz!

Diğer yandan da anaokulu zamanından biraz ürküyorum. Çünkü geçen yıl da olduğu gibi bir takım yeni “alışkanlıklarla” uğraşmak zorunda kalacağız. Maalesef herkes küçük çocuklara karşı kullandıkları dile dikkat etmiyor. Bu nedenle bazı çocuklar oldukça kaba bir dilde konuşuyor. Biz yaz boyunca kibar bir dil kullanmaya dikkat ederken öfke konusunu da çalıştık ve ikisini vurmaktan aşağı yukarı vazgeçirebildik. 

Ancak ay sonuna doğru hepsi boşa gitmiş gibi görünecek. Bir de Türkçeleri bir anda hakim olacağı için Almanca konuşmamaya başlayacaklar. Hiç birini unutmamış olacaklar, bunu da biliyorum, ancak moralimin bozulacağı kesin… Neyse ben boşa çıkan sabahlara sevinerek moralimi yüksek tutmaya çalışayım bari! 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder