29.07.2013

Çocuklar kayboldu!

Geçen gün Leon ve Luka yeni bir yer keşfetmişler. Tabi ki ben de onu bulduğumda bayağı şaşırmıştım…

Kahvaltıdan sonra köpeklerle ve evde eşimle uğraşırken Leon ve Luka kendilerine bir dondurma alıp bahçeye çıkmışlardı. Genelde öyle yapıyoruz zaten. Bahçede dondurmadan birazcık damlasa önemli değil çünkü. Şüphe uyandıran o tipik sessizlik olunca merak etmeyi başladım. Çoğunlukla bağırmaların, tartışmaların ve gülüşlerin olduğu yere sessizlik gelmesi iyi bir işaret değil…

Terastan bahçeye bir göz attım, ama ne Leon ne de Luka’dan bir şey görünüyordu. İkisini çağırdığımda da cevap alamadım. Eşim yanıma geldi ve telaşla “bahçenin dışına mı çıktılar yoksa?” diye sordu. “Nasıl çıksınlar ki, yok, onlar buralarda bir yerdedir, sadece biz o yeri henüz bilmiyoruz.” Diyerek bahçede aramaya çıktım. Çalıların altına, ağaçların arkasına baktım. Leon ve Luka’dan bir eser yok! Bahçe mobilyaların minderleri sakladığımız kutunun önünden geçince aklıma bir anda dank etti! Bunlar kutuya girmiş olmaları gerek! Kapağı açtığımda sessiz olmaya çalışan ellerinde dondurma olan iki çocuk bana sırıttı…

Gülmeden de edemedim. Kendilerine o kadar güzel bir yer bulmuşlar ki, bir de saklanmak için sessiz kalmayı başardılar ya, onları bozamadım. Kapağı kapatıp gülerek eve döndüm ve elime fotoğraf makinesini aldım… 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder