8.03.2013

Çocuklarla kolay ve eğlenceli bir oyun

Bu hafta çok eskiden Leon’la oynadığım bir oyunun yeni versiyonunu yarattım. Luka henüz bebekken bir oyuncağı bir yere saklardım ve Leonun onu bulması gerekiyordu. Acayip eğleniyordu. İşte bu oyunu biraz farklı uyarladım. Hem Leon hem de Luka bu oyuna bayıldılar. Nasıl mı? Çok kolay, sende çocuğunla oynayabilirsin...

Leon ve Luka’dan odalarından oyuncak hayvanları getirmelerini istedim. Bu zaten yeterince bir işti, bir yukarı bir aşağı, koşa koşa yoruldular. Şimdi onların dinleme vakti gelmişti. Odalarında beklerken ben salonda tüm pelüş hayvanları farklı yerlere sakladım. Biz de hala salonda bir yerde asılı duran müzikli pelüş oyuncağının yanına geçtim. Almanya’da biz bunu her bebek yatağının üstüne asıyoruz. İpi çekince Brahms’dan iyi uykular şarkısını çalıyor. Bebekken bu müziği neredeyse hiç çalmadım çünkü onlara şarkı söylüyordum. Sonra da istemediler. En sonunda bir işe yarayacaktı!

İşte o şarkı bitene kadar Leon ve Luka sakladığım hayvancıkları bulmaları gerekiyordu. Kim daha fazla bulursa kazanacak. İşte yarış başlıyor! Bir sağa, bir sola koştular, buldukları oyuncakları koşa koşa kutularına koydular. Kim kazandı dersin?

1 yorum:

  1. kim kazandı? :)) Muhtemelen kazanılan tek şey eğlendikten sonraki huzurdur..

    YanıtlaSil